Ubezpieczenie kaucji – Kaucja Plus Pantaenius
UBEZPIECZENIE KAUCJA PLUS – TWOJE KORZYŚCI Z POSIADANIA POLISY
Ubezpieczenie kaucji „Kaucja Plus” obejmuje ryzyko finansowe w przypadku, gdy firma czarterowa zatrzyma wpłaconą kaucję w całości lub w części. Bez względu na to, czy zatrzymanie kaucji będzie uzasadnione, czy nie.
INSTRUKCJA ZAKUPU – UBEZPIECZENIE KAUCJI „KAUCJA PLUS”
UWAGA!
Ubezpieczenie kaucji „Kaucja Plus” oferowane jest przez firmę Pantaenius GmbH, Niemcy. Umowa zawierana jest z firmą niemiecką zgodnie z niemieckim prawem.
Jeśli chcesz wykupić ubezpieczenie kaucji „Kaucja Plus” przez Internet, kliknij poniżej.
Zakup ubezpieczenia kaucji krok po kroku
- Po kliknięciu powyższego odnośnika zostaniesz przeniesiony na stronę niemieckiego oddziału firmy Pantaenius. Strona niemieckiego oddziału dostępna jest wyłącznie w językach angielskim i niemieckim. W celu dokonania zakupu ubezpieczenia kaucji na stronie zakupu należy uzupełnić następujące dane:
- Policyholders Country of Residence (Kraj zamieszkania ubezpieczającego)
[wpisujemy kraj zamieszkania osoby wykupującej ubezpieczenie] - Period of charter trip (Okres czarteru)
[wybieramy date rozpoczęcia i zakończenia czarteru] - Would you like to insure additional overnight stays immediately before or after the charter trip?* (Czy chciałbyś ubezpieczyć dodatkowe noclegi bezpośrednio przed lub po rejsie czarterowym?*)
[wybieramy NO] - What did you charter?* (Jaki rodzaj czarteru chcesz ubezpieczyć?)
[wybieramy Entire boat (cały jacht) ] - Boat type (typ wyczarterowanego jachtu)
[wybieramy zgodnie z umową czarterową sailing yacht, sailing catamaran, motor jacht, itp] - Boat length in Meters (Długość jachtu w metrach)
[wybieramy zgodnie z umową czarterową up to 15 m (do 15m), 15-20 m, lub more than 20 m (powyżej 20 metrów) - Will there be a paid skipper aboard?* (czy na pokładzie będzie skipper zawodowy?
[wbieramy No (nie)]
UWAGA ubezpieczenie można wykupić tylko jeśli jacht prowadzi skipper niezawodowy! - Number of insured crew members (Liczba ubezpieczonych członków załogi)
[wybieramy zgodnie z listą załogi] - Will you participate in sailing regattas? (Czy jacht będzie brał udział w regatach?)
[wybieramy Yes (tak) lub No (nie) zgodnie z rzeczywistością]
UWAGA jeżeli jacht bierze udział w regatach składka ubezpieczenia będzie wyższa. - Charter agreement signed on (Data podpisania umowy czarterowej/rezerwacji)
[wybieramy datę podpisania umowy czarterowej] - Would you like to buy deposit insurance? (czy chcesz wykupić ubezpieczenie kaucji?)
[wybieramy YES (tak)]
Wybór wysokości kaucji
Następnie suwakiem wybieramy wysokość kaucji określoną w umowie czarterowej.
- Would you like to buy Trip Cancellation Insurance? (Chcesz wykupić ubezpieczenie od rezygnacji z podróży?)
[wybieramy No (nie)] - Would you like to buy skipper liability insurance? (Chcesz wykupić ubezpieczenie OC skippera?)
[wybieramy Yes (tak) lub No (nie) w zależności od tego czy chcemy rozszerzyć ubezpieczenie o OC skippera na czas rejsu] - Would you like to buy travel health insurance? (czy chcesz wykupić ubezpieczenie zdrowotne załogi?)
[wybieramy No (nie)] - Would you like to buy Personal Accident Insurance? (czy chcesz wykupić ubezpieczenie NW dla załogi?)
[wybieramy No (nie)]
Dane skippera i załogi
- Następnie wpisujemy Skipper surname (nazwisko) oraz First name (imię) skippera
- Permanent residence of the skipper (kraj zamieszkania – rezydencji skippera)
[wybieramy zgodnie ze stanem faktycznym] - Skipper Date of birth (data urodzenia skippera)
[wybieramy datę urodzenia skippera]
- Cruising area of the charter trip (rejon żeglugi podczas czarteru)
[wybieramy zgodnie ze stanem faktycznym] - Ship model and/or (if known) name of the boat (Model jachtu i/lub (jeśli znasz) nazwa jachtu)
[wpisujemy zgodnie z umową czarterową] - Charter Company (Firma czarterowa)
[wpisujemy nazwę firmy czarterowej określonej w umowie]
Dane kontaktowe ubezpieczonego
- Następnie przechodzimy do danych kontaktowych Personal Details.
- Communication / Registration Client Login (adres email do komunikacji)
[wpisujemy swój adres email] - Phone country (numer telefonu)
[wpisujemy numer swojego telefonu] - Policy holder (posiadacz polisy)
[wpisujemy dane posiadacza polisy – nazwisko, imię, datę urodzenia oraz adres]
Po wprowadzeniu niezbędnych do zawarcia ubezpieczenia danych, otrzymasz e-mail z linkiem aktywacyjnym do swojego konta. E-mail dotrze bezpośrednio z firmy Pantaenius.
W e-mailu znajdziesz link do swojego profilu, po kliknięciu w link zostaniesz poproszony o utworzenie hasła. Po aktywacji profilu i nadaniu hasła, należy sprawdzić dane we wniosku ubezpieczeniowym.
PŁATNOŚĆ ZA POLISĘ
- Na stronie z podsumowaniem należy wybrać metodę płatności. Prosimy o wybranie opcji CREDIT CARD lub PAYPAL (płatność przelewem dla obywateli Polski nie jest możliwa), oraz zaznaczyć puste pola na dole strony i potwierdzić:
-znajomość warunków ubezpieczenia,
-zgodę na przetwarzanie danych osobowych. - Następnie potwierdzić zakup klikając przycisk „BUY NOW VIA CREDIT CARD” lub „BUY NOW VIA PAYPAL” (w zależności od wybranej wcześniej opcji).
- W przeglądarce otworzy się nowe okno z płatnością kartą lub Paypal. Uzupełnij dane karty lub konta Paypal.
- Po udanej płatności proces kończy się pojawieniem się na Państwa koncie Pantaenius dokumentów: elektronicznej polisy (POLICY) i faktury (INVOICE).
- Dokumenty będą dostępne w zakładce „My contracts, invoices & quotes” po zalogowaniu się do konta Pantaenius. Od tego momentu polisa jest ważna.
- Na Państwa adres e-mail zostanie również wysłane potwierdzenie transakcji.